MG może dać inne ceny, ponieważ to są ceny które obowiązują na początku i są one blisko cen które będą występowały w grze.
Pigułki żywnościoweTe pigułki są używane tylko wtedy, gdy wojownik wie, że walka będzie trwała długo. Taki rodzaj quasi-dopingu pozwala bez wycieńczenia walczyć przez trzy dni i trzy noce. W skład tych pigułek wchodzą proteiny, które działają na bodźce. Powoduje to bardzo szybki wzrost chakry.
Cena: 60 yenów za jedną.
ZwojeZawsze może przydać się papier. Mogą być tam zwykłę informacje, mogą być bardzo ważne, raporty i takie tam.
Cena: 5 yenów za mały zwój
15 yenów za duży zwój
Pigułka z skrzepniętą krwiąBardzo przydatne jeśli shinobi straci podczas misji dużo krwi. Taka pigułka uzupełnia to co utracił
Cena: 60 yenów za jedną
LusterkoJest często potrzebne, kiedy musimy zajrzeć za róg, a nie możemy się wychylić.
Cena: 25 yenów
KrótkofalówkaPotrzebne do komunikowania się z innymi shinobi, np. kiedy się rozdzielamy. Zasięg to 1 kilometr.
Cena: 100 yenów jedno
OintmentSpecjalna maść lecznicza dzięki której można wyleczyć niektóre rany i zadrapania. Jest w podstawowy wyposażeniu ninja medycznych.
Cena: 25 yenów
GurdaBańka którą można napełnić np. wodą, piaskiem. Lecz napełniać należy samemu. Świetny przedmiot dla shinobi posługujących się Suitonem. Można ją nosić jak plecak dzięki rzemykowi, który jest do niej przymocowany. Trzeba pamiętać, że napełniona gurda sporo waży. jest wykonana z trwałego materiału.
Cena: 150 Ryo
Karta Nin-InfoSpecjalne karty dzięki którym można poznać przybliżone informacje o kimś. Karta pokazuje imię, nazwisko, wiek, wzrost, wagę, zdjęcie, przyblizone umiejętności.
Cena: 100 yenów za kartę